Sunday 4 December 2011

Posted by Asy'Maria at 10:55

AIR MATA WAJAH...
Aku mengerti..
Aku redha..
Aku pasrah..
Dgn kehidupan yg diberikan..
Oleh yg Maha Berkuasa..
Namun aku insan biasa..
Terkadang  mengeluh..
Dgn keperitan hidup ini..
Sejauh mana lagi harus ku tanggung kepayahan ini..
Berapa lama lagi harus ku tanggung derita ini..
Berapa titis air mata lagi harus ku bayar demi sebuah pengorbanan..
Satu wajah yg aku kasihkan..
Akan menemaninya sepanjang perjalanan..
Sehingga suatu hari nanti..
Aku dapat melihatnya bahagia..
Aku pasti akan melepaskannya perlahan-lahan..
Satu wajah sayu yg x sanggup dikecewakan..
Hasratnya akan dipenuhi..
Walaupun hati ini memberontak..
Namun demi insan bergelar ayah..
Jiwa ini harus di korbankan..
Ya ALLAH Ya Tuhanku..
Di manakah penghujung derita..&
Di manakah permulaan bahagia..
Buat diriku..
Sekian lama kau menguji hambamu..
Aku lemah..
Aku menangis..
Aku menadah tangan..
Aku memohon kekuatan..
Agar terus berdiri..
Agar terus tersenyum..&
Terus berkorban demi insan lain..
Yang ku sayang..
Meskipun aku merintih..
Dgn dugaan yg kau berikan..

   

0 comments:

Post a Comment

 

Asy_Ekin Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea